جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و جالب

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و جالب

جملات عاشقانه 10

  

 

میدونی قشنگترین احساس چه وقتیه؟

وقتی برمیگردی

یواشکی به عشقت نگاه کنی

می بینی که اونم داشته بهت نگاه میکرده

 

نظرات 4 + ارسال نظر
Arshia 1392/08/29 ساعت 10:46 http://pc-iran.ir

سلام
مرسی زیبا بود

سلام ممنون که نظر دادی

ناشناس 1392/08/29 ساعت 01:04

هرآینه ازهوا،نورخورشیدیاتغذیه اجتناب می ورزیم به جسم مالطمه
میخوردموقعی که به انجام دعاومراقبه نمی پردازیم به همان ترتیب
افکار،احساسات ومشاعرما ازیک حمایت حیاتی معنوی وضروری محروم میشوند.[گل]

sina 1392/08/28 ساعت 21:14

لحظه ها کم میشوند ,
ابرها
اشک شوق
میگریند,
از فراق فاصله ها!
خاطره غوغا می کند
من , تو
به هم رسیده ایم
تا خورشید
قمر دنیایمان باشد...
قدمت همیشه بهاری

sina 1392/08/28 ساعت 19:39

قشنگ بود
هستــــی .،
که من هستـــــی شوم
در خاطـر زیبــــــای تــــــــــو....!

من هستم...توهم هستی؟

محاله کم بیارم...تاتهش هستم تو هم باش

ممنون که نظر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد